Wersje językowe

Przesiadka na elektryczność: Poczta Polska rozważa zmiany, ale Izera jeszcze czeka w kolejce

0
Przesiadka na elektryczność: Poczta Polska rozważa zmiany, ale Izera jeszcze czeka w kolejce

Zdecydowano. Poczta Polska postawiła na promocję elektromobilności, wprowadzając do swojej floty samochody elektryczne do dostaw. Wśród nowych pojazdów znajdzie się także MAXUS e-Deliver 3, dostawczak oferujący znaczne możliwości przewozowe. Ta zmiana ma nie tylko służyć ochronie środowiska, ale także przynosić znaczne oszczędności finansowe oraz poprawić warunki pracy pracowników Poczty Polskiej.

Jak będzie to wyglądać w praktyce?

Przejście z aut spalinowych na elektryczne stanowi dla Poczty Polskiej znakomitą okazję do zaznaczenia swojego zaangażowania w zieloną transformację, ale również do poprawy wizerunku, który w ostatnich latach nie uniknął pewnych kontrowersji. Już wkrótce na ulicach zobaczymy nowoczesne pojazdy MAXUS e-Deliver 3, które wesprą logistykę instytucji.

 

Podpisana umowa z Arval Service Lease Polska obejmuje 3-letni pakiet serwisowy, ubezpieczenie pojazdów oraz sezonową wymianę opon. Kurierzy Poczty Polskiej zamienią dotychczasowe pojazdy na nowe auta. A będzie ich... 25.

 

Elektryczna rewolucja w Poczcie Polskiej: Czy to wystarczający krok?

Można dyskutować, czy ta liczba elektryków przyniesie rzeczywiste korzyści dla jakości powietrza, zmniejszy hałas i usprawni pracę kierowców. Niemniej jednak, należy przyjąć, że jest to dopiero początek zmian, a już wkrótce możemy spodziewać się prawdziwej rewolucji.

Jednakże, nieuchronnie pojawia się pytanie: dlaczego Poczta Polska nie inwestuje w rodzimą markę?

Izera zapowiada się jako pierwszy polski samochód elektryczny. To zasługa współpracy z włoskim studiem Pininfarina, odpowiedzialnym za projektowanie kultowych modeli marek takich jak BMW, Alfa Romeo, Maserati czy Ferrari. Jednakże, musimy jeszcze chwilę zaczekać, ponieważ ruszyły dopiero pierwsze prace budowlane fabryki pod Jaworznem oraz procesy rekrutacyjne na stanowiska konstruktorskie. Wkrótce jednak, Izera stanie się rzeczywistością.

 

Dotacja dla Poczty Polskiej: Wsparcie dla elektryfikacji floty

Nowe samochody MAXUS e-Deliver 3, które trafią do floty Poczty Polskiej, zostały specjalnie zaprojektowane do zadań dostawczych. Charakteryzują się przestronnym wnętrzem oraz ładownością sięgającą 905 kg. Wyposażone w silnik o mocy 90 kW i baterię o pojemności 50,2 kWh, oferują imponujący zasięg na poziomie około 371 km, eliminując konieczność częstego ładowania.

Poczta Polska aktywnie ubiega się o dofinansowanie z programu „Mój Elektryk”, w czym wspiera ją spółka Arval Service Lease Polska. Taka pomoc finansowa byłaby niezwykle cenna, biorąc pod uwagę koszty inwestycji szacowane na 4 miliony złotych.

 

FAQ:

Dlaczego Poczta Polska decyduje się na elektryfikację floty?

    • Poczta Polska chce przyczynić się do ochrony środowiska, generować oszczędności finansowe i poprawić warunki pracy kurierów.

Jakie samochody trafią do floty Poczty Polskiej?

    • W flotę zostaną wprowadzone samochody MAXUS e-Deliver 3, zaprojektowane specjalnie do zadań dostawczych.

Czy samochody elektryczne mają wystarczający zasięg?

    • Tak, MAXUS e-Deliver 3 oferuje imponujący zasięg na poziomie około 371 km, co eliminuje konieczność częstego ładowania.

Czy Poczta Polska otrzymuje wsparcie finansowe na elektryfikację floty?

    • Tak, Poczta Polska ubiega się o dofinansowanie z programu "Mój Elektryk", przy wsparciu spółki Arval Service Lease Polska.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl